RETURNARE SI INLOCUIRE

RETURURI

Inainte de a returna produse, va rugam sa cititi si sa urmati instructiunile de mai jos.Puteti, de asemenea, sa contactati serviciul clienti, unde unul dintre operatorii nostri va va sta la dispozitie.

Conform legislatiei romane, "Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Comerciantul, in cazul in care nu poate executa contractul din cauza ca produsul sau serviciul nu este disponibil, trebuie sa informeze consumatorul despre aceasta indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a varsat ca plata trebuie rambursate de comerciant in termen de maximum 30 de zile."

Va rugam sa va asigurati ca ati inteles politica noastra de returnare si ca toate criteriile sunt indeplinite inainte de a returna un produs . Compania noastra isi rezerva dreptul de a percepe o taxa de manipulare pentru produsele returnate.

Va rugam urmati pasii de mai jos pentru returnarea produselor

1.Contactati serviciul client si oferiti informatii relevante despre comanda(numarul comenzii)

2.Explicati motivele returului.

Daca cantitatea pe care o returnati nu este aceeasi cu cea comandata, sau anumite produse sunt degradate, va rugam sa fotografiati pachetul.

3.angajatii nostril vor verifica si vor confirma returul.

4.returnati produsele

5.vom primi produsele si va vom returna banii ori ii vom depune untr-un cont pentru urmatoarea dvs comanda.

NOTA: Toate articolele trebuie returnate in maxim 10 zile de la primire. Acceptam spre returnare numai produsele care se afla in starea initiala, nefolosite si cu ambalajul nedeteriorat.

Adresa de returnare: Str. Zidari, Nr. 6B, Ploiesti, Romania

 

Va rugam sa respectati politica de returnare de mai jos:

Probleme de calitate

Daca produsele au defecte ( inclusive defecte obtinute prin livrare), puteti returna sau schimba produsul in maxim 10 zile de la primire, gratuit.

Probleme care nu tin de calitate

Daca nu sunteti multumit de produsul cumparat il puteti returna in 10 zile de la primire, cu mentiunea ca veti plati taxele de livrare pentru produsele returnate.

Livrarea altor produse decat cele comandate

In acest caz, odata confirmata greseala, ne vom face responsabili pentru inlocuirea produsului. Daca doriti, puteti returna produsul si primiti banii inapoi.


AcasăAcasă